Ni skrivnost, da mora biti darilo premišljeno in koristno za prejemnika. Če imate podjetje, morate del svojega kapitala porabiti za oglaševanje in trženje. Trenutno večina podjetij plača 12 do 15 % svojega letnega proračuna za trženje. Kaj pa, če vam povemo, da lahko hkrati tržite in sklepate prijateljstva? Da, to lahko dosežete, če oglašujete s poslovnimi ali promocijskimi darili, saj si boste tako prislužili dober ugled in pridobili srca svojih strank.
Vendar je izbira promocijskih artiklov povsem na drugem nivoju. Morda se zdi izbira razmeroma preprosta in brez prevelikega napora, vendar se lahko dokaj hitro znajdete v težavah, ko začnete stvari načrtovati.
Zato nadaljujte branje, če želite izvedeti več o nekaterih najbolj priljubljenih in praktičnih poslovnih darilih ali promocijskih darilih, ki jih lahko predstavite svojim strankam in tako povečate svoje trženje.
Stvari, ki jih morate upoštevati pri izbiri poslovnih daril
Promocijska darila so lahko karkoli, od promocijskega pisala in beležnice do promocijske skodelice ali celo obeska za ključe.
Ugotovili smo, da je treba pred izbiro vrste promocijskih daril za vaše stranke, zaposlene ali širšo javnost upoštevati naslednje vidike.
Biti morajo stroškovno učinkovita.
Denar je najpomembnejši del vašega podjetja. Ne morete zapravljati veliko kapitala za promocijska darila, zato je bolje izbrati cenovno ugodno ponudbo poslovnih daril, ki vam bodo pomagala širiti glas o podjetju.
Morajo imeti pomen.
Promocijsko darilo mora biti smiselno in praktično. Če je vaše promocijsko darilo preveč splošno, ne bo moglo učinkovito prenesti sporočila, ki ga poskušate deliti. Najbolje bi bilo, če bi za svoje promocijsko darilo upoštevali tudi ciljno občinstvo.
Vaše podjetje morajo jasno promovirati.
Pred nakupom ali naročilom promocijskih artiklov si morate zastaviti naslednje vprašanje.
“Ustvarjam nov posel in začel sem ga že promovirati. Kako naj na darilih prikažem, da je to moj posel in ne od nekoga drugega?”
Jasen odgovor na to vprašanje je, da prosite prodajalca, da na darilo jasno natisne poslovni logotip in slogan vašega podjetja.
Morajo biti v pomoč prejemnikom.
Vedeti morate, da bi moral biti promocijski izdelek koristen v resničnem svetu, na primer pisalo, ki piše na katero koli površino, pisalo, ki piše na steklo, pisalo za večkratno uporabo ali pisalo, ki piše na karton, plastiko, les itd.
Večina vodij marketinga pozna vrednost darila za stranko. Darilo bi moralo biti v pomoč, saj bo uporabno darilo stranka dojemala kot dragoceno darilo.
Najboljša promocijska darila
V zadnjih letih so promocijska darila postala priljubljen način promocije podjetij in izdelkov ali storitev. Promocijska darila se na promocijskih dogodkih podelijo strankam, bodočim kupcem ali vsem, ki bi jih izdelki ali storitve zanimali. Promocijska darila so pogosto označena z blagovno znamko ali prilagojena po meri tako, da se ujemajo s ponujenimi izdelki in storitvami.
Za marketinške namene si lahko omislite številne kreativne ideje za darila, ampak kaj pa so najprimernejša promocijska darila?
Oblačila označena z blagovno znamko
Oblačila, označena z blagovno znamko, so odličen način promocije vašega podjetja in izgradnjo vaše blagovne znamke. Ko ljudje vidijo vaš logotip na majici, srajci ali drugem oblačilu, vedo, da je ta izdelek, povezan z vašim podjetjem, kar pa v zameno ustvarja občutek doslednosti in zanesljivosti, ter krepi zaupanje in zvestobo potrošnikov. Skratka, oblačila, označena z blagovno znamko, so odličen način za izgradnjo vaše blagovne znamke in ustvarjanje posla.
Praktični in zabavni namizni promocijski izdelki
Namizni artikli so bistveno orodje, ki krepi celoten donos oddelka podjetja. Torej, pripravite nekaj pisal, spenjačev, namiznih rokovnikov, okrasnih kosov in drugih majhnih dodatkov v vaši pisarni. Lahko jih podarite vsaki novi stranki, ki obišče vašo pisarno. Prav tako ne pozabite imeti logotipa in slogana vašega podjetja, vtisnjenega na vaša promocijska darila.
Zaščitne obrazne maske po meri
S prihodom COVID-19 so zaščitne obrazne maske postale nuja, tako zelo, da so v različnih delih sveta celo občutili pomanjkanje. Tudi modna industrija je z nekajletno neprekinjeno uporabo začela tiskati modne maske in videti so odlično.
Torej je zaščitna obrazna maska po meri, na kateri je vtisnjen logotip in slogan vašega podjetja, lahko odlična ideja za promocijo vašega podjetja. Če imate dovolj velik proračun, jih lahko celo brezplačno delite na ulicah.
Tehnična promocijska darila
Tehnologija je kralj 21. stoletja in nič se ni razvilo bolj kot tehnološka podjetja. Vendar so tehnološki izdelki lahko dragi, če jih začnete razdeljevati kot promocijska darila.
Kljub temu lahko izberete vrsto poceni tehnoloških izdelkov in jih podarite svojim večjim strankam. Najbolje bi bilo, da nekatere od njih hranite pripravljene v vaši pisarni.
Posode za pitje kot darila
Drug nepogrešljiv pripomoček za pisarniško in domačo uporabo so različni izdelki za pijačo. Posode za pitje so različnih oblik, velikosti in različnih cen. Tovrstne izdelke lahko izberete glede na svoj proračun in jih označite s svojimi podatki. Podarite pa jih lahko zaposlenim v svoji pisarni, da dvignete njihovo moralo. Poleg tega pa lahko tudi dovolite, da jih odnesejo domov. Podobno jih lahko podarite tudi svojim strankam, ko obiščejo vašo pisarno.
Klobuki in kape po meri
Kaj vidite, ko pogledate v obraz osebe? To sta njihova glava in noge. Toda čevlji lahko postanejo drag promocijski artikel, tako da jih lahko preskočite. Lahko pa imate svoje lastne potiskane klobuke in kape, označene z logotipom svojega podjetja. Ti lahko namreč služijo kot odlično poslovno darilo za vaše stranke in zaposlene.
Razmišljanje izven okvirjev
21. stoletje je razmeroma prijazno do podjetij z edinstvenimi idejami in pristopi. Vztrajanje pri starih metodah darovanja daril lahko prispeva k dobičku podjetja le do določene mere.
Zato lahko na primer obiščete svoje lokalne tržnice in nekaj trgovinam ponudite brezplačno barvanje njihovih sten. V zameno jih lahko zaprosite, da vam dovolijo, da na te stene odtisnete ime svoje blagovne znamke in logotip. No, če se sprašujete, zakaj to storiti, je odgovor enostaven.
Naslednjih 10, ali 20 let boste imeli brezplačno marketinško storitev in vse, kar morate storiti, je vložiti malo barve ali dela. Torej, pobarvali boste njihove stene, za kar vam bodo hvaležni, obenem pa bo vaše podjetje oglaševano.
Promocijska darila, kot je to, so verjetno najboljša ideja, da se tržite za daljše obdobje brez dodatnih naložb.
Po drugi strani pa darilo ne sme biti namenjeno osebni koristi, temveč mora izhajati iz srca, kar velja za ne-promocijsko in osebno življenje.
Zaključek
Najbolj primerno promocijsko darilo je tisto, ki bo vašega prejemnika najbolj razveselilo in mu bo ostalo v najlepšem spominu. Na ta način promocijsko darilo postane del promocije in ne pa naknadna misel na koncu.
Prav tako je vaše promocijsko darilo odličen način za izražanje vaše blagovne znamke in povečanje vidnosti vašega podjetja. Promocijsko darilo, ki je premajhno, morda ne pride do prejemnika, preveliko darilo pa je lahko izguba denarja. Zato bi bilo najbolje, da se spomnite, da morate biti zelo previdni pri izbiri promocijskih izdelkov, ki bodo služili kot vaša promocijska orodja in spodbudili svoje poslovanje.